خرید عمده لوازم جانبی موبایل

مرکز پخش (تیکاسل) به عنوان بزرگترین سایت خرید عمده لوازم جانبی موبایل در ایران، توانسته است با اخذ نمایندگی رسمی اکثر برندهای معتبر بازار آی تی و ایجاد تنوع ۲۰ هزار قلمی کالا، گامی بزرگ در تامین تمام نیازهای کالایی شما همکاران و مغازه داران گرامی بردارد. بالاترین تنوع کالا در میان سایت های فروش عمده لوازم جانبی موبایل، امکان مشاوره قبل از خرید، عدم محدودیت در تعداد خرید از یک کالا و قیمت رقابتی در کنار ارسال ارزان باعث شده تا سطح خدمات فروش عمده نسبت به سایر رقبای بازار در بازرگانی (تیکاسل) برتری محسوسی داشته باشد. ما مفتخر به خدمت رسانی به شما همکاران گرامی هستیم و اگر تاکنون در سایت حساب همکاری ایجاد نکرده اید برای مشاهده قیمت عمده محصولات کافیست به کانال تلگرامی بخش همکاران تیکاسل بپیوندید.

ما در فروشگاه اینترنتی (تیکاسل) سعی کرده ایم با ایجاد تنوع بسیار بالای کالا تمام نیازهای یک مغازه را به طور کامل برآورده سازیم تا هم در زمان و هم هزینه های ارسال صرفه جویی خوبی ایجاد شود. با کاهش هزینه های خرید و قیمت خرید بهتر می توانید فروش و سود بیشتری داشته باشید.

در مورد قیمت گذاری ها سعی شده تا شما بتوانید با پایین ترین قیمت بازار ، و بالاترین کیفیت اجناس خود را خریداری کنید

اگر شما مغازه دار یا پخش کننده هستید برای اطلاع از قیمت و خرید عمده لوازم جانبی دیجیتال و همکاری کافیست در تلگرام به کانال رسمی ما بپیوندید و یا با شماره ۰۹۱۲۴۳۶۷۴۸۸ تماس بگیرید.